2 Ocak 2016 Cumartesi

herbalife avcılar sipariş 0536 846 97 05

Herbalife ürünleri kilo alma veya kilo verme ürünleri değildir,Herbalife ürünleri normal gün içinde yediğiniz yemeklerden almadığınız besinleri,protein ,vitamin ve minareleri kendinize takviye etmenizdir.Kilo aşağı kontrollerde beslenmeniz halinde, yemek öğünü yerine geçecektir.Böylece kalorisi düşük,besin Değeri yüksek sindirimi kolay bir yiyeceği yediğinizde ,kilo vermeye başlıyorsunuz.herbalife ürünleri ile beslenin ve kendinizi iyi hissedin.Bulunduğunuz ilçeye gün içinde kargo ile kapıda ödeme Şekli ile ürünleriniz gönderilir.0536 253 9128
Herbalife fiyat listesi 
Herbalife Avcılar telefon
Herbalife Avcılar sipariş
Herbalife Avcılar ürünleri
Herbalife Avcılar üyelik

Herbalife Avcılar beslenme kulübü

Ofisimiz herbalife sağlıklı beslenme kulübüde marmara cadde üzerinde bulunup sizlere bilgi ve danışmanlık yapan herbalife ditribütörleri vücut analizi yaparak size en uygun programa hazırlıyorlar.randuvi için 0536 253 91 28 no lu telefondan arayabilirsiniz.
Sizlerde yoğun geçen iş hayatınızda ya da günlük hayatınızda yeterince sağlıklı beslenemediğinizi mi düşünüyorsunuz? Özellikle atladığınız öğünler sizleri forma sokmak yerine hem daha sağlıksız beslenmenize yol açıyor hem de siz fark etmeden tüm enerjinizi sıfırlamış 0oluyor. Bu sebeple sizlere önerilen Herbalife ürünleri ile nerede olursanız olun, kolayca hazırlayacağınız karışımlar ile kolayca öğünlerinizi tamamlayabilir ve üstelik dünya genelinde kullanılan bu besin takviyeleri ile kendinize iyi bakabilirsiniz. Üstelik artık Herbalife siparişi vermek çok kolay
Ülkemizde de en iyi kilo koruma yöntemi olan Herbalife ürünlerine nereden ulaşacağınızı bilemiyor olabilirsiniz. Daha doğrusu başarılı olan her ürünün yapılan sahtelerinden korktuğunuz gibi acaba vereceğim Herbalife ürünü de sahtemi olur yoksa orijinal mi olur diye endişeye kapılabilirsiniz. Dolayısı ile bizlerde sizlere bu yolda yardımcı olmak istedik ve gerek ilk siparişleriniz için, gerekse hep kullandığınız ürünleriniz için kolayca sipariş verebileceğiniz ve yüzde yüz orijinal olan Herbalife ürünlerine kavuşmanızı sağlıyor olacağız. Herbalife siparişlerinizi verirken içiniz oldukça rahat olacak ve ödemeyi de kolayca yapabileceksiniz.
Herbalife siparişinizin ödemesini isterseniz kapıda da yapabilirsiniz. Yani illa kredi kartınızı vermek zorunda kalmıyorsunuz. Sizlere oldukça geniş ödeme seçeneği sunan Herbalife avcılar şubesi olan www.herbalfitbeden.com/musteri-gorusleri adresi ile artık kolayca alımlar sağlayabileceksiniz. Yapmanız gereken siteye giriş yapmak ve isterseniz destek sipariş hattını arayarak sipariş vermek ya da mail ile ulaşarak siparişlerinizi vermek olacaktır. Sonrası ise oldukça kolay çünkü ürünler nerede olursanız olun adresinize kadar kargo ile geliyor olacak.
Olabildiğince hızlı bir şekilde, sağlıklı beslenmenize yardımcı olacak olan tüm ürün gruplarınız ve aynı zamanda yılların birikimi olan cilt bakım ürünlerini de inceleyebilir ve sipariş verebilirsiniz. Sizler ürünü kullandıkça artılarını görecek ve artık hayatınızda ne kadar önemli bir yer aldığını kendiniz de görebileceksiniz. Sizler için üretilen sağlıklı beslenme destek ürünleri ve cilt bakım ürünleri ile artık herbalife markası altında sizleri bekliyor. Kendinize bir iyilik yapın ve detaylı bilgi alarak size en uygun ürünleri alarak kullanmaya başlayınız. Çok kısa zamanda sevdiklerinize önerdiğinizi kendiniz de göreceksiniz.
Herbalife ürünleri bugün sadece Türkiye’de değil, dünyanın birçok ülkesinde ve özelikle birçok ünlü tarafından kullanılmaktadır. Dolayısı ile gittikçe yayılan ve farkını yıllardır ortaya koyan bu ürün gruplarını için yorumları da incelediğinizde hak vereceksiniz.Herbalife yorumlarını okuyarak sizlerde fikir edinecek ve hatta kullanım sonrası fikirlerinizi beyan edebileceksiniz.

44 yorum:

  1. 1461 Trabzon
    Adana Demirspor
    Adanaspor
    Alanyaspor
    Altınordu
    Balıkesirspor
    Boluspor
    Denizlispor
    Elazığspor
    Gaziantep Büyükşehir Belediyespor
    Giresunspor
    Göztepe
    Kardemir Karabükspor
    Karşıyaka
    Kayseri Erciyesspor
    Samsunspor
    Şanlıurfaspor
    Yeni Malatyaspor

    YanıtlaSil
  2. Avcılar Merkez Mahallesi
    Ambarlı Mahallesi
    Cihangir Mahallesi
    Gümüşpala Mahallesi
    Denizköşkler Mahallesi
    Üniversite Mahallesi
    Mustafa Kemal Paşa Mahallesi
    Firuzköy Mahallesi
    Tahtakale Mahallesi
    Yeşilkent Mahallesi
    herbalife irtibat:0536 253 91 28/0541 508 50 49

    YanıtlaSil
  3. avcılarda yeriniz nerdedir .size gelmek istiyorum.1.78 boyumdayım 97 kiloyum bu kiloyu nısıl verebilirim bana yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. Herbalifenin ürünlerini kullanmadan önce çok terettütlerim vardı .ben çok sık dokuyup çok eleyen bir insandım bu ürünler işe yarıyormu bu ürünler orjinal mi diye kafamı gurcalıyordu.kilomda 20 kilo fazlam vardı zamanla bunu bana zorluklarını iyice hissetmeye başlamıştım.derken.yeni taşındığım evimin üzerinde komşum bu işi yaptığını duydum ve bununla ilgili ürünlerin hakkında çekincemlerimi anlattım bana shek,çay la başlamamı önerdi ve ilk 15 de bende kilo vermeler başladı .aynı zamanda bilgi edinme fırsatı oldu ve devam etme kararı aldım .4 ayda düzenli kullanarak.18 kilo verdim .şimdi ise kilomdan memnunum.

    YanıtlaSil
  5. shake kullanıyorum kilo vermekden çok spor yaparak kaslarımı geliştiriyorum vücut salonunda bench press
    yaparak kaslarım mükkemmel oluşmaya başladım daışmanım şimdi ise herbalife rebuild strength kullanmaya başladım .

    YanıtlaSil
  6. HERBALIFE’A HOŞGELDİNİZ!
    BAŞARIYA GİDEN ADIMLAR; Beraber sonuçlar elde edebilir,sağlıklı beslenme alışkanlıkları kazanabilir,kilomuzu kontrol edebilir,iyi hissedip iyi görünebiliriz.
    O Zaman Haydi Başlayalım!
    İnsanlar Herbalife ’a farklı amaçlarla girerler; bazıları yaşamlarını güzelleştirmek ve kilo kontrolü için, bazıları ise tam zamanlı veya yarı zamanlı bir kariyer için. Gelin hedeflerimizi ve planlarımızı buna göre planlayalım.
    Farklı hedefler-sizin için uygun olanları seçin.
    Kendiniz için; daha iyi beslenmek,kilo kontrolü, iyi hissetmek. Gerçekten çok kolay: bunun için Herbalife ’a ile sizi tanıştıran kişi ile sıkı bir kontak halinde olun.
    Aileniz için; beslenme ile ilgili konular üzerinde çalışın ve ailenize ve arkadaşlarınıza ürün tavsiyesi ile yardımcı olun. Herbalife danışmanlarınız yardımıyla aileniz ve arkadaşlarınız için beslenme programları seçin.
    Bir iş ve kariyer kurmak için; bir wellness/Beslenme Koçu olun ve boş vaktiniz de gelir elde etmeye başlayın.
    Başarı Hikayenizi Yaratmaya Başlayın
    Amaç kendiniz için daha iyi beslenme ve kilo kontrolü ise;
    Programa başlamadan önce fotoğrafınızı çekin, düzenli olarak, göğüs, bel ve kalça çlöülerinizi alın, kilonuzu tartın ve herşeyi tarihiyle birlikte bir tabloya yazın.her 2 haftada bir fotoğrafınızı çekin.
    Herbalife ’tan önceki durumunuzu asla unutmayın ve hedeflerinizi, kaç kilo kontrol yapmak istiyorsunuz, kaç beden olmak istiyorsunuz, hangi kıyafetleri giymek istiyorsunuz, kaç yaşında görünmek sizi mutlu eder. Tüm bunları bir kenara yazın mutlaka.
    Unutmayın ki doğru olan hiçbir şey hemen olmaz. Kaç yılda bu kilolara geldiğinizi veya kaç yıldır eksik kilolarla boğuştuğunuzu unutmayın. Beden ve sağlık kaliteniz tamamen sizin beslenme tarzınız ve yaşam tarzınızla doğrudan orantılıdır. Eğer beslenmenizi veya yaşam tarzınızı düzeltir iseniz emin olun yaşam kaliteniz,enerjiniz, ruh haliniz çok dah iyi olacaktır.
    EN İYİ SONUÇLARI ELDE ETMEK
    .Sabırlı olun: fazla kilolar uzun dönemde alınmıştır ve bir iki hafta içinde verilemez. Programımızın amacı beslenmeyi geliştirmek ve sonuç olarak olarak daha iyi kilo kilo kontrolünü sağlamaktır. İyi beslenme ve sağlık, aktif yaşam tarzı, kilo kontrolünü daha iyi sağlayabilmenin temelidir.
    .Herbalife ideal kahvaltı ile başlayın.
    .Kilo kontrolü için günde iki öğününüz yerine Formül 1 Shake için, kilonuzu korumak için ise günde bir öğün yerine Formül 1 Shake için.
    .Öğün aralarınız 3 saatten uzun olmasın. Öğün aralarında Shakler veya sağlıklı atıştırmalar (elma vb.) yiyin. Bu açlık ataklarını azaltabilir ve bir sonraki öğünde fazla yemenizi engelleyebilir.
    .Buğday,mısır,patates ve mısır içeren ürünlere kocaman bir ‘’ Hayır’’ deyin veya bu tüp karbonhidrat ve tatlılara yine ‘’hayır’’ deyin vey azaltmaya çalışın.
    .Daha iyi sonuç alabilmek için yağsız et veya balık,sebze ve çorbaları tercih edin. Buharda pişmiş yiyecekler,ızgara tercih edin. Kızartmalardan uzak durun.
    .Uyumadan önce yemek yemekten kaçının.
    .Mutlaka size danışmanlık yapan Distribütör arkadaşla haftalık görüşmeyi alışkanlık haline getirin, yakında olup-olmamasının bir önemi yok.Mutlaka ki hedeflerinize giderken birinin desteğini almanız sizi daha güçlü hissettirecektir. Bazen en zor anlarımızda sıcak ve samimi bir ses bizi çok daha güçlü ve iyi hissettirecektir.
    Unutmayalım ki istikrar ve süreklilik başarının anahtarıdır.
    www.herbalfitbeden.com

    YanıtlaSil
  7. Ürünleimiz bitkiseldir yan etkisi yoktur tamamiyle doğaldır .gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz .kullanımı basittir mideniz rahatlıyor rahat nefes alıyorsunuz içinde 22 vitamin 22 minarel bulunmaktadır vücut du desteklemektedir .kullanan kişi bunu ayrıcalığını görecektir.herbalife ürünlerini bu numaradan ulaşabilirsiniz.05362539128

    YanıtlaSil
  8. herbalifeyi kardeşim bani tanıştırdı .kendisi distribütörlüğünü yapıyor.ilk başta çok ılımlı bakmadım çünkü sık dokuyup sık eleyen bir insanım .her şeyi çok incelerim .zatan bende bir ilaç firmasında çaıştıgım icindir .bana illahi içmemi istedi daha çok rahat olucamı istiyordu .cünkü kaslarım zayıf olduğundan drencim düşüktü .shake ile başladım . çok iyi geldi bana antideprasyon ilacıda içiyordum . bana tang kuei,alovera,niteworks önerdi bende bunları kullanmaya başladım pek ümidim yoktu .arasıra bacak adalelerime kramp giriyordu .niteworks içince azaldığını hissettim .daha rahat kalkıyordum........eveeet iyi geldi bana bunu hissediyorum ilaçların yapamadığını herbalife yapmıştı bu çok güzel bir şey .teeşekkür ederim kardeşim.

    YanıtlaSil
  9. mrb ben 63 kilo 160 boyundayım çok düzenli bir hayatım yok diyet yapamıyorum. çok yeme alışkanlığım yok ama doğumdan kalan bir göbek sorunum var. kilo vermekten çok göbeğimin incelmesini istiyorum hangi ürünleri tafsiye edersiniz öneriniz incelmeme odaklı olsa teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi akşamlar sizin boyunuza göre kilonuz 55 olmalı.size önreceğim ilk etapda shake,çay,alovera ile başlamalısınız .2 ay program değişikliği yaparak göbek yağlarınızı giderip sıklaşma oluşturmak.shake ,protein içerdiği için kaslarınızı besliyecektir.vücutda sarkma yaşamıyacaksınız.kurallarımıza riayet edrseniz.istediğiniz sonucu alırsınız.bizi istediğiniz zaman arayabilirsiniz.
      herbalife distrübitörü
      osman yetkil

      Sil
  10. Emziren anneyim kullanabilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatlıkla kullanabilirsiniz ..önericeğimiz ürün shake dir .anne sütünü daha çok kaliteleştiriyor.

      Sil
  11. kilo almam lazım spor yapıyorum ne ürünler almam lazım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nadir bey kilo almanız için size porolong+shake+formul vitamin öneririm.böylelikle istenilen kilo almış olursunuz .hemde kaslarınız iyi duruma gelir.

      Sil
  12. Yeriniz avcılarda ise vücut analizi yaptırabilirmiyim.sipariş verip ürün temin edebilirmiyim.

    YanıtlaSil
  13. 39 yaşında 74 kiloyum boyum 1.58 ve 25 -26 kilo kadar vermek istiyorum fakat yaptığım dietleri uzun süre devam ettiremiyorum herbalife kullanmayı düşünüyorum fakat sitenizde herhangi bir diet listesi ve nereden başlayacağımız nasıl bir program uygulayacağımızile ilgili herhangi bir bilgi yok hangi ürünle başlamalı ne kullanmalı hangi öğünlerde ne yemeli ve nekadar zamanda ne kadar kilo verildiği ile ilgili hiçbir bilgi yok bu ürünleri aldıktan sonra bir diet programı veriliyormu nasıl ve hangi öğünlerde kullanılıyor bununla ilgili bilgi almak istiyorum sadece sabah ve akşam shake içmek yeterli mi bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  14. Şebnem hnm merhab 1.58 boyunuz var. olmanız gereken kilonuz 50 kilodur. 25 kilo fazlanız var size önereceğimiz kilo verme programıyla sıkı ve düzenli başlarsanız ayda 3-5 kilo verebiliyorsunuz.başlangıç olarak shake ,alovera, çay ile başlarsanız sizdeki değişikliği farkedeceksiniz.
    ayrıntılı ve ücretsiz danışmanlık için aramaya çekinmeyin lütfen .
    herbalife distribitörü
    Osman yetkil

    YanıtlaSil
  15. herbalife istanbulun her ilçesinde beslenme kulupleri bulunmaktadır .artık bilmiyen kalmadı insanlar daha bilinçli ve bilgili olup tecrübe kazanılmaktadır.insanlar daha güven duyup gönül rahatlığıyla kullanmaktadır.kişi ürünü aldığı zaman hem zayıflamakta hem daha sağlıklı olmaktadır .insan gücüne güç katmaktadır kasları gelişmekte ve yağların yakılma süreci çoğalmaktadır. şhakenin içeriğindeki proteğinler kaslarımızın ve kemiklerimizin yapı taşıdır.insanlar eskiden zayıflamaya karar verdiği zaman yemeden içmeden kilo verme çabasına girmekteydi .vücudu proteğinsiz bırakarak kasların güçlenmesine engel olmaktaydı.bu yüzde ve yanaklarda çöküntü olmakla beraber halsizlikde oluşmaktaydı.herbalife ürünleri hem besliyor hem temizliyor vücudu hemde yağ yakıyor .bunları düzenli kullanıldımı ve danişmanın dedikleri yapıldımı sağlıklı kilo verebiliyorsunuz.unutmayın her zayıflama zayıflama değildir.siz kilo vermek için karar verin gerisin herbalife yapsın...

    YanıtlaSil
  16. herbalife yi 2 yıl önce teyzem kullanmıştı çok güzel kilo verdiğini gördüm .ben çok inanmadım okulda arkadaşımda kullanıyor inceldiğini gözümle gördüm .bende başlamak istiyorum bana hangi programla ve ne içmem gerektiğini ve ayda kaç kilo verdiriyor .yaza nişam yapıcam bir an önce zayıflamam gerekiyor.

    YanıtlaSil
  17. herbalife urunkleri ile harika hissedeceksiniz

    YanıtlaSil
  18. HERBALİFE
    Kalite herbalif ürünlerinin temel yapı taşlarındandır.üyelerimizin ve müşterilerimizin herbalife ürünlerinin duyduğu güvenin en temel nedenlerinden biride budur.herbalife üretim sürecinin her aşamasında benimsediği toğumdan sofraya felsefesiyle bu güveni pekiştirmektedir.toğumdan sofraya
    toğumlarımızın ekildiği toprakda paketleme aşamasında ve dağıtım aşamasında yani üretim sürecinde
    her adımında eksiksiz uygulanan bir felsefedir.süreç pazarın ve beslenmenin bilimin güncel durumun yakından takip etmekle başlar.müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik yeni ürünler geliştirirken büyük bir titizlikle yürüttüğümüz pazar araştırmalarımızda elde etdiğimiz veriler.üyelerimizin beklentileri bizim için belirtilen değerli rol oynamaktadır.şüpesiz büyümemizi etkiliyen en önemlisi ürünlerimize gösteren talebin artmasıdır.müşterilerimizin ihtiyaçlarını belirtdikden sonra sürece bilimin gücünü dahil etmekteyiz.bu bilimsel süreç konsep araştırmasında formül ve numune aşamasına kadar her adımda görev alan ürünlerimizi geliştirirken dünyanın en iyi tedarikcileri ile birlikte çalışan doktorlarımız bilim adamlarımız ve beslenme uzmanlarımız tarafından yönetimektedir.ürün geliştirme sürecinin lezzet ve kıvam ile değerlendirmeleri kendimize ait labaratuvarlarda yapılmaktadır.bilim adamlarımız tarafından geliştirilmekte olan formüllerimiz.saplandırma uzmanlarımız tarafından yasaklanmış maddenin içermediklerinden emin olmak için büyük bir titizlikle incelenmektedir.çindeki çay tarlalarına meksikada alovera tarlalarına amerika soya fasulye tarlalarına kadar kullandığımız ham maddeye kadar tamamı onaylı üreticilerden tedarik etmektedir.

    YanıtlaSil
  19. herbalife ürünleri ile 11 kilo kilo kontrolum var teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  20. merhaba ben ürünlri kullanıyorum

    YanıtlaSil
  21. Yaşım 54 bayramda seyranda yiye yiye kilo aldı başını gitdi.göbek desen balkon oldu .onla kalmasın.çorabını bile giyemez oldum ne olacak benim halim buna dur demek lazım 30 kilo fazlaniz var bir yerden başlamak lazım diye kendi kendime söylendim .yani kizdim kendime. Ve karar verdim kilo vermeye.şimdi bana yardımcı olmanızı bekliyorum bu kiloyu nisil vermem lazım .kiloyu dusururseniz size çok müşteri getiririm.

    YanıtlaSil
  22. yaşasın herbalife ürünler beni mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  23. Merhaba ben ürünlere yeni başladım. memnunum. ürünleri düzenli devam etiğimde kilolardan kurtulacağımda hiç şüphem yok

    YanıtlaSil
  24. merhaba ,
    mən bu məhsula 6 gün əvvəl başladım və 3 kilo verdim . 67 kiloydum suan 64 üm idman edirəm ayı zamanda .. bu məhsulları sayəsində oldu hersey mənə tək pay yemək yedırttı asırı bı toxluq hissi verdi və cayıylqa birlikdə çox yaxşı dərəcə təsirli təmin etdi gündə 3 litr su içdi degısısk bırsey su içmək hissi yaradır. suan davam edıyorum və cok məmnunam gündə yalnız ytek ogun yeyirəm oda ya tərəvəz yada olmaq olur hamurısı və şokolad yemedım.cıkolata yemə hissi belə yaratmadı. mən ədəd gunumde 8 şokolad yeyərdik və bu urunu adətimiz ilk günü istifadə başladım. ədəd sonunda tək şokolad belə yememiştim . qətiliklə tövsiyə edirəm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mahsula hnm meraba ürünü tek öğüne indirirseniz kilonuzu sabitlersiniz kilo vermeyi durdurursunuz.tavsiyem sabah akşam shakeyi kullanın sizi daha çok dirençli hissetdirecekdir aded zamanlarınızda vücudun magnezyuma ihtiyac duyduğu için çukolataya çok yüklenmişsiniz buda kalori demekdir herbalife böyle bayanların muayen günlerinde tatlı ihtiyaçlarını gidermesi için cukolata barlarını çıkardı kalori 140 olup proteyindir zayıflamayada katkısı büyüktür.

      Sil
  25. Herbalifnin ürünlerini kullandım kilo kaybı yaşadım aynı zmnda cocuğumu emziriyorum vücudumda kilo epey vardı aaynı zmnda sporuda ekledim ve sıklaşma oldu .kilo vermeye devam ediyorum.

    YanıtlaSil
  26. herbalife kullancam ama gercekten işe yarıyormu ?

    YanıtlaSil
  27. Herbalfe24 hakkında bilgi almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herbalife serisi,egzersiz öncesinde sırasında ve sonrasında size yardımcı olabilecek sporcu beslenmesi ürünlerini içermekter.herbalife24 düzenli egzersiz yapan,vücut geliştiren,spor salonuna giden yada profosyenelspor yapan kişiler için yani kısacası hayatında spor olan herkez için tasarlanmıştır.

      Sil
  28. herbalife kullandım 4 kilo verdim .

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. sporcu içeceği h3 kullandım inanılmaz enerji olustu şimdi h24 serisinde rebuild strength kullanıyorum spor salonunda çok iyi şekil almaya başladım.

    YanıtlaSil
  31. herbalife ile tam 27 kilo sonucum var minnettarım size :)))

    YanıtlaSil
  32. Kilo vermek için hangisini almam lazım 105 kiloyum 1.85 boyum var nasıl yok ederiz kilomu yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  33. 20 kilo verdim çok teşekkürler herbalife.

    YanıtlaSil
  34. salam ,
    mən bu məhsul və 6 gün öncə mən başlanması və çəki itirmiş 3 . 67 çəki, mən indi 64 mikron ay, idmanla məşğul oluram, amma.., bu daha çox öz, hər şey var idi ki, mənə bir dəfə yedirtti artıq Bi gücü hissi verdi cayiylqa birlikdə çox yaxşı reytinq domenlərin bir şərtlə ki, 3 litr su gün ictim degisisk bir şey içmək hissi yaradır . mən indi daha çox qəbul edirəm və çox şadam ki, il ərzində cəmi ytek yemək yiyorum nömrəsi və ya tərəvəz və ya ət gəlir və edir pastries cikolat, yemiş deyil.cikolat yemək hissi hətta yaradırdı. mən ədəd gündə 8 cikolat, yerdi və bu alqış, adeti mənim ilk gündən mən də istifadə etməyə başladı. ədəd bir sonunda cikolat hətta yememis mən . əlbəttə, qəbul edirəm məsləhətlər .

    YanıtlaSil
  35. selam mahsul hnm herbalife başlamınızı kutluyorum çünkü sağlıklı yaşamı seçmişsiniz shake yi kkullnırsanız size hem enerji verecek hemde kaslarınızı kuvvetlendirecek hemde kalorisi az olduğu için yağ yakacak bunu unutmayın .Adet günlerinize yakın tatlı ve çukalat ihtiyacınızı gidermeniz içinde herbalfenin bar cukolatalarını tavsiye ederim kalorileri 140 olup protoin olup kilo vermenize yardımcı olacaktır.idman yaparak kaslarınız daha verimli hale gelecektir.

    YanıtlaSil
  36. inanılmıaz bır urun 30gunde tam 6kılom gıttı ve sadece kılo sorunum degıl problelerımde cozuldu kendımı cok daha ıyı ve zıhınde hıssedıyorum çok iyi oldu .herbalifenin ürünlerini devamda edicem.

    YanıtlaSil
  37. herbalife ürünleri kullanmak istiyorum ofisiniz avcıların neresinde.

    YanıtlaSil

Herbalife sefaköy 0536 846 97 05

Herbalife Sefaköy şubesinde kilo alma ve kilo verme programına olarak size yardımcı olabiliriz bize ulaşın Size yardımcı olalım