12 Mayıs 2015 Salı

HERBALİFE FATİH SİPARİŞ 0536 846 97 05

Fatih  ilçesi. istanbulun tarihi yarım adasıdır tüm uygarlıklara ev sahipliği yapmış tarihi kültürelsel ilçemiz.

Resim yazısı ekle
 Fatih gün geçtikce  gelişmektedir. istanbulun kalbi olan eski yapılarıyla ilgi çeken camileriyle ,sütünleri ,surları,müzeleri,parkları,saraylarıyla istanbulun ve dünyanın gözdesi olan fatih her zaman ilgi çekmektedir.Biz herbalife ailesi olarak bu güzel ilçemiz fatih halkına sağlıklı beslenme ve yaşam sunmaktayız.ürünlerle kilo kontrol.kilo aşağı .kilo yukarı ile hizmet etmekdeyiz.danışmanlık yaparak takip ediyoruz.
Herbalife ürünleri kilo alma veya kilo verme ürünleri değildir.Herbalife ürünleri noral gün içinde yediğiniz yemeklerden almadığınız besinleri proteğin vitamin ve minarellei kendinize takviye etmenizdir.Kilo aşağı kontrollerde beslenmeniz halinde yemek öğünü yerine gececektir böylece kalorisi düşük besin değeri yüksek sindirimi kolay bir yiyeceği yediğinize kilo vermeye başlıyorsunuz Herbalife ürünleri ile beslenin ve kendinizi iyi hissedin Bulunduğunuz  ilimize 2 gün içinde kargo ile kapıda ödeme şekli ile ürünleriniz gönderilir.

<

23 yorum:

  1. Herbalife kullanıyorum kendimi mütiş ve zinde hissedi
    yorum.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Ben ürünlerinizi fatihteki ofisten almıştım ancak şuan izmirdeyim. izmirdeki ofisinizden alıyorum bir ayda 5 kilo aşağı kontrol ettim şuan çok iyiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersiniz herbalife izmir kararlığınızdaki durum size olumlu olarak dönmüş.

      Sil
  3. yaşım 50 kilo 106 kilo bu ürünleri kullansam bana nısıl kilo verdirir.

    YanıtlaSil
  4. herbalife nin şhake nin içeriğini öğrenmek istiyorum.birde ayda kaç kilo verebiliz.

    YanıtlaSil
  5. Fatih, Tarihi yarımada (Suriçi) denen İstanbul şehrinin kurulduğu ve geliştiği bölgenin tamamını kaplayan ve İstanbul'un merkezi sayılan ilçe. Güneybatıdan Zeytinburnu, kuzeybatıdan Eyüp ilçeleri ile kuzeyden Haliç, doğudan İstanbul Boğazı ve güneyden Marmara Denizi ile çevrilidir.

    Fatih İlçesi, 1928'den 2008'e kadar Eminönü'yle beraber Tarihi Yarımadadaki iki ilçeden biri olmuştur. 2008'de Eminönü İlçesi'nin varlığının ortadan kaldırıp Fatih İlçesi'ne katılmasından beri tüm Tarihi yarımada üzerindeki tek ilçe haline gelmiştir. Kırsal yerleşimi olmayan ve 15.62 km²'lik (1562 hektar) bir alanı kaplayan Fatih İlçesi 57 mahalleden oluşmaktadır.

    YanıtlaSil
  6. Herbalife ingilizce bir terimdir. Türkçede Hörbilayf diye okunur. Herbalife ürünleri kilo kontrol sağlıklı beslenme veherbalife sporcu beslenmesiürünlerinden oluşmaktadır.
    Herbalife ürünleri içerisinde vitamin protein ve
    minerallerden oluşan sağlıklı beslenme sağlayarak aç kalmadan kilo kontrolü sağlamaktadır.
    Herbalife ürünleri dünyada 94 ülkede faaliyettedir.
    Ürünleri 94 ülkede satışta olması ürünleri güvenir ve sağlıklı olduğunu göstermektedir.

    Herbalife ürünleri bitkisel ürünlerdir. Her ülkede ilgili gıda bakanlığı tarafından onaylıdır. Hiçbir yan etkisi bulunmamaktadır. Herbalife ürünlerinin satışını herbalife üye leri yapmaktadır. Herbalife ürünleri satış yapan kişiler hekim değildirler. Herbalife ürünleri satış yapan her meslekte kişiler mevcuttur. Çünkü herbalife eğitimlere açık herkesin yapabileceği bir iştir.
    Hörbilayf ürünleri kullananlar genelde her yaş gurubun kişiler olması ürünlerin doğal ve kaliteli olduğunun bir göstergesidir.

    YanıtlaSil
  7. * Bir ilaç değildir.
    * Bir diyet değildir.
    * Hayvansal ve katkı maddesi katkı maddesi yoktur.
    * Doğal ve bitkisel kaynaklidir.
    * Tarım ve Köy işleri Bakanlığından onaylıdır.
    * Etiket kuralına uygundur.
    * Aşırı doz kuralına dahil değildir.
    * İştahı kontrol eder ve ayarlar.
    * Herkes kullanabilir.
    * Her insanin gereksinim duyduğu maddeleri içerir.
    * Kilonuzu AŞAĞIYA veya YUKARIYA formda kontrol edebilirsiniz.
    * Hiçbir yerde satılmaz. Sadece bağımsız HERBALIFE distribütör lerinden elde edilebilir.
    * Parayla satın alabileceğiniz en ekonomik ve sağlıklı besin maddesidir.
    * Tüketici koruma yasası doğrultusunda 30 gün içinde para iade garantisi vardır.
    Etiket : Herbalife nedir? herbalife ürünleri nedir?, hörbilayf nedir? hörbilayf ürünleri nedir? herbal nedir?, herbalürünleri nedir

    YanıtlaSil
  8. sporcu olarak kullanıyorum vücudumu hem form da tutuyor hemde güzel enerji veriyor h3 ve sport 1 bana çok iyi geliyor gücüme güç katıyor.

    YanıtlaSil
  9. ilk kez kullancam kilo vermek istiyorum 20 kilom fazlam var .birde ayda kendimi bir kez içkiyle ödüllendiririm. bir zararı varmı.?

    YanıtlaSil
  10. 39 yaşında 74 kiloyum boyum 1.58 ve 25 -26 kilo kadar vermek istiyorum fakat yaptığım dietleri uzun süre devam ettiremiyorum herbalife kullanmayı düşünüyorum fakat sitenizde herhangi bir diet listesi ve nereden başlayacağımız nasıl bir program uygulayacağımızile ilgili herhangi bir bilgi yok hangi ürünle başlamalı ne kullanmalı hangi öğünlerde ne yemeli ve nekadar zamanda ne kadar kilo verildiği ile ilgili hiçbir bilgi yok bu ürünleri aldıktan sonra bir diet programı veriliyormu nasıl ve hangi öğünlerde kullanılıyor bununla ilgili bilgi almak istiyorum sadece sabah ve akşam shake içmek yeterli mi bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  11. Şebnem hnm merhab 1.58 boyunuz var. olmanız gereken kilonuz 50 kilodur. 25 kilo fazlanız var size önereceğimiz kilo verme programıyla sıkı ve düzenli başlarsanız ayda 3-5 kilo verebiliyorsunuz.başlangıç olarak shake ,alovera, çay ile başlarsanız sizdeki değişikliği farkedeceksiniz.
    ayrıntılı ve ücretsiz danışmanlık için aramaya çekinmeyin lütfen .
    herbalife distribitörü
    Osman yetkil

    YanıtlaSil
  12. Herbalife ürünlerini ilk defa kullancam bilgi alabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  13. Herbalife kullanmadan önce göbekli biriydim kilom 100 deydi boyum 1.78 kulanmaya başladım 2 ayda 16 kilo verdim şimdi sporada başladım kaslarımın sıklaştığını ve sertleştiğini gördüm .sporda herbalife 24 ürünlerini kullanmaya başladım kendimi inanlmaz güçlü hissediyorum. teşekkürler herbalife

    YanıtlaSil
  14. Herbalife ile 8 kilo verdim bu inanılmaz.

    YanıtlaSil
  15. herbalife ürün deneyimim oldu 1 ayda 5 kilo verdim.

    YanıtlaSil
  16. kilo verdim ama shakeye bir türlğ alışamadan

    YanıtlaSil
  17. benim şekerim ver diyebet hastasıyım shake ile başlamam doğru olurmu.

    YanıtlaSil
  18. herbalife kullanarak göbek yağım gitti .simdi cok seviniyorum.

    YanıtlaSil
  19. herbalyaf ile 3 kilo aşağı kontrol ettim.

    YanıtlaSil
  20. Herbalife ürünleri kıllanarak tam 10 kilo aşağı yaptım 2 ayda yine devam edicem herkeze kuşkusuz kullanmalarını tavsiye ederim bendede şüpe vardı .ama yanılmışım shake çok güzel ben alıcam.yine

    YanıtlaSil

Herbalife sefaköy 0536 846 97 05

Herbalife Sefaköy şubesinde kilo alma ve kilo verme programına olarak size yardımcı olabiliriz bize ulaşın Size yardımcı olalım